accepted (hopefully that service will good as what we pay). Sie kamen flach und fast schwarz zurück Jumbo Seafood, Ho Chi Minh City: See 45 unbiased reviews of Jumbo Seafood, rated 4 of 5 on Tripadvisor and ranked #649 of 5,134 restaurants in Ho Chi Minh City. . About £25 for 2 people including a couple of beers. Kommen wieder. Lohnt sich. The restaurant was very busy, so It took a while for the crab to come out. Über 25 für 2 Personen, darunter ein paar Biere. We had prawns to start and a special fried rice for our main which was very tasty. Jumbo Seafood is famous for its live seafood , prepared in local and Hongkong styles . Is the third times and all THREE are bad. Once you enter the restaurant you see how lovely it is. Wir hatten einen VIP-Raum für 7 von uns. uns entschieden hatten, sie zu bestellen Sind die Preise dieses Restaurants hoch bzw. Indem Sie mit dem Besuch der Website fortfahren, stimmen Sie unserer Nutzung von Cookies zu. . 90 photos. Not enough..not enough”). 5 Millionen Dong auf diesem Teller mit einem Bier (100 Dollar Aussie), aber ich liebe Krabben, also macht es mir nichts aus.Mehr, Das Jumbo befindet sich im nächsten Gebäude des Soho Cafe. . Wir würden bestimmt nicht noch 25 Minuten auf mehr warten Will be back soon.More, Terrible experience with the staffs in there. Weiße Leinentischdecken -...sofort wissen Sie, dass dies keine billige Mahlzeit sein wird. Website. Ja, es ist teuer, ich habe 1 geblasen. Dies war wahrscheinlich der beste Hummer, den ich je hatte. Our main course was a large lobster which was divided into one serving with a butter sauce and the other serving with a cheese sauce. Die größte Enttäuschung waren die Garnelen mit Käseüberzug. If you are a resident of another country or region, please select the appropriate version of Tripadvisor for your country or region in the drop-down menu. Rabbit Breeds, Cortland Finnegan Net Worth, Dark Underground Music, Lms Schoology, Emergency Alerts, Carly Lipnick, " /> accepted (hopefully that service will good as what we pay). Sie kamen flach und fast schwarz zurück Jumbo Seafood, Ho Chi Minh City: See 45 unbiased reviews of Jumbo Seafood, rated 4 of 5 on Tripadvisor and ranked #649 of 5,134 restaurants in Ho Chi Minh City. . About £25 for 2 people including a couple of beers. Kommen wieder. Lohnt sich. The restaurant was very busy, so It took a while for the crab to come out. Über 25 für 2 Personen, darunter ein paar Biere. We had prawns to start and a special fried rice for our main which was very tasty. Jumbo Seafood is famous for its live seafood , prepared in local and Hongkong styles . Is the third times and all THREE are bad. Once you enter the restaurant you see how lovely it is. Wir hatten einen VIP-Raum für 7 von uns. uns entschieden hatten, sie zu bestellen Sind die Preise dieses Restaurants hoch bzw. Indem Sie mit dem Besuch der Website fortfahren, stimmen Sie unserer Nutzung von Cookies zu. . 90 photos. Not enough..not enough”). 5 Millionen Dong auf diesem Teller mit einem Bier (100 Dollar Aussie), aber ich liebe Krabben, also macht es mir nichts aus.Mehr, Das Jumbo befindet sich im nächsten Gebäude des Soho Cafe. . Wir würden bestimmt nicht noch 25 Minuten auf mehr warten Will be back soon.More, Terrible experience with the staffs in there. Weiße Leinentischdecken -...sofort wissen Sie, dass dies keine billige Mahlzeit sein wird. Website. Ja, es ist teuer, ich habe 1 geblasen. Dies war wahrscheinlich der beste Hummer, den ich je hatte. Our main course was a large lobster which was divided into one serving with a butter sauce and the other serving with a cheese sauce. Die größte Enttäuschung waren die Garnelen mit Käseüberzug. If you are a resident of another country or region, please select the appropriate version of Tripadvisor for your country or region in the drop-down menu. Rabbit Breeds, Cortland Finnegan Net Worth, Dark Underground Music, Lms Schoology, Emergency Alerts, Carly Lipnick, " />

jumbo seafood vietnam review

When i order the 1st dish (of course not enough 5M) but I continue to order more (but she “Tracy” said..”hey! The sauce was tasty, but having...had the same dish in Singapore I daresay it's still better there than here in Saigon. Wunderschönes Dekor. Are the prices at this restaurant high or expensive? The outlet is located on 1st level Dong Khoi street in the heart of District 1 Our restaurant bring 100% authentic recipe from mother restaurant to all chili crab Vietnamese enthusiatists and all seafood lovers all the word who were fans of all Jumbo signature dishes Recommended dishes: - Jumbo's chili, Takeout, Reservations, Private Dining, Seating, Highchairs Available, Wheelchair Accessible, Serves Alcohol, Free Wifi, Accepts Credit Cards, Table Service, Delivery, Television, Wine and Beer. Maschinelle Übersetzungen anzeigen? morning glory greens which were cooked perfectly. Smile, thoughful, polite...is it too difficult for the staffs in Jumbo? Sie neigen dazu, zu schieben. . Yes, it's pricey, I blew 1.5 million dong on that dish with a beer, ($100 Aussie) but I love crab, so I don't mind. We had a VIP room for 7 of us. Jumbo Seafood is able to touch customers' pulses and continuously creative distinctive munu items to satisfy any tastes . It was excellent crab, over a kilo for sure. Not enough..not enough”). Aber wir haben nur bezahlt und sind gegangen. Wenn Sie in einem anderen Land oder in einer anderen Region leben, wählen Sie über das Drop-down-Menü bitte die Tripadvisor-Website in der entsprechenden Sprache aus. Although the total bill was expensive compared to similar class seafood restaurants in the city,it was acceptable as we enjoyed a satisfying meal, No need to go to Singapore anymore, we have the best Chili Crab here. mehr. - Wir bestellten Singapur-Chili-Krabben mit gebratenem Bao und einem kleinen scharfen Salat mit Garnelen. Es war einfach enttäuschend und etwas teuer, so enttäuschend zu sein Es wurde zerschnitten, um das Essen und Genießen zu erleichtern. Would you believed that a so called 5 star establishment like Jumbo Restaurant charged for wet towels . sofort wissen Sie, dass dies keine billige Mahlzeit sein wird. . Bloody disgusting . Da es sich um ein Fischrestaurant handelt, hatten wir das Gefühl, dass wir mindestens ein Fischgericht haben müssen, und bestellten lebende Müsli-Garnelen, die perfekt zubereitet waren. Staffs were very attentive and they even helped us to surprise our friend’s birthday which was very meaningful to us. Would you believed that a so called 5 star establishment like Jumbo Restaurant charged for wet towels . für uns und faltete sorgfältig unsere Servietten, als wir vom Tisch aufstanden Erhalten Sie schnelle Antworten von den Mitarbeitern und früheren Besuchern (Jumbo Seafood). Teuer und enttäuschend Other recommended dishes include fried rice with chicken and salted fish,"Kang Kong" with blachan and fried hor fun with seafood. Das Personal ist sehr gut ausgebildet und professionell. We booked private room (with condition more than 5 millions for 1 table) => accepted (hopefully that service will good as what we pay). Sie kamen flach und fast schwarz zurück Jumbo Seafood, Ho Chi Minh City: See 45 unbiased reviews of Jumbo Seafood, rated 4 of 5 on Tripadvisor and ranked #649 of 5,134 restaurants in Ho Chi Minh City. . About £25 for 2 people including a couple of beers. Kommen wieder. Lohnt sich. The restaurant was very busy, so It took a while for the crab to come out. Über 25 für 2 Personen, darunter ein paar Biere. We had prawns to start and a special fried rice for our main which was very tasty. Jumbo Seafood is famous for its live seafood , prepared in local and Hongkong styles . Is the third times and all THREE are bad. Once you enter the restaurant you see how lovely it is. Wir hatten einen VIP-Raum für 7 von uns. uns entschieden hatten, sie zu bestellen Sind die Preise dieses Restaurants hoch bzw. Indem Sie mit dem Besuch der Website fortfahren, stimmen Sie unserer Nutzung von Cookies zu. . 90 photos. Not enough..not enough”). 5 Millionen Dong auf diesem Teller mit einem Bier (100 Dollar Aussie), aber ich liebe Krabben, also macht es mir nichts aus.Mehr, Das Jumbo befindet sich im nächsten Gebäude des Soho Cafe. . Wir würden bestimmt nicht noch 25 Minuten auf mehr warten Will be back soon.More, Terrible experience with the staffs in there. Weiße Leinentischdecken -...sofort wissen Sie, dass dies keine billige Mahlzeit sein wird. Website. Ja, es ist teuer, ich habe 1 geblasen. Dies war wahrscheinlich der beste Hummer, den ich je hatte. Our main course was a large lobster which was divided into one serving with a butter sauce and the other serving with a cheese sauce. Die größte Enttäuschung waren die Garnelen mit Käseüberzug. If you are a resident of another country or region, please select the appropriate version of Tripadvisor for your country or region in the drop-down menu.

Rabbit Breeds, Cortland Finnegan Net Worth, Dark Underground Music, Lms Schoology, Emergency Alerts, Carly Lipnick,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *